måndag 6 augusti 2012

Sista veckan och fynd!

Går in i sista semesterveckan.
Är själv med barnen och det regnar.

Medan vi lägger pussel ser jag att rådjuren varit framme igen.

Jag planterar. De förgör. Jag blir matt. Försökte ändå plantera sånt som de inte gillar. Men mina rådjur verkar gilla allt.

Jag tycker mig komma två steg framåt i mitt planterande. Dagen efter har rådjuren sett till att jag backat tillbaka igen.

Undra när jag blir färdig?

Idag hittade jag den lilla soffan jag saknat! 1.30 m lång liten retrosoffa- 400 spänn! Och utemöbler, de är gamla men fina. Ser ut som Grythyttan men jag tror inte det är det.

Betalade inte Grythyttanpris i alla fall :)

I veckan var vi hos vänner vid havet och mitt i allt gick hennes vatten så de fick åka till BB medan vi fortsatte ner till Freadals B&B och åt räkmacka i solen.

På natten fick vi veta att det blev en liten flicka!

Idag drömmer jag om sommarstugor med nära till mysiga bagerier mer spring i benen så jag klarar sista loppet i klassikern och en bröllopsdag där jag får lite egentid med J. Ja det var bara det....
Det vore fint som snus.


2 kommentarer:

  1. Sååååå underbara bilder och så vackert, roligt beskrivet gällande allting i din blogg! Man blir alldeles varm och medryckt känslomässigt. Superkul!!
    Längtar till vårt nästa möte då vi kan chittchatta lite mer. ;) kram till dig och familjen

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Det värmer och vad glad jag blir över att du kikat in här "hos mig".

    Ja snart är det dags igen å då ses vi på salongen å får snacka loss ett par timmar :)
    Kram tills dess!

    SvaraRadera