tisdag 14 augusti 2012

Fina finalen

Vi stod i kö. Vi är vana nu.
Kalaskul i stan. Massor med folk.

I Trädgårdsföreningen hängde gigantiska röda bollar i trädkronorna, som om någon jätte råkat sparka upp dem där.

Vi kollade finfin barnteater under blå sensommar himmel och delade på en kanelbulle.

Sen strosade vi iväg till Kungstorget för att se Nassim uppträda. Han höll igång minsann och lilla T följde med i alla rörelser - händerna i taket, sitt, stå och vifta hit och dit!

Lille H somnade i vagnen och vi gick och åt dumplings på Hello Monkey och tog ett glas vin.

Plötsligt kändes det som semestern precis börjat fast den slutar imorgon. Ska bli skönt att komma över "första dagen på jobbet efter semestern-känslan".

Jag tror faktiskt att det oftast känns värre i huvudet än i verkligheten när jag tänker på att jag ska åter till jobbet.

Lite blyg nästan efter 5 veckors frånvaro...

Jo lite så är det. Men jag vänjer mig nog fort.

Dagen och kvällen var en superfin final på semestern i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar