onsdag 19 september 2012

Vi tog in på pensionat

Det finns en man som ser mig utan filter.
Han som tittar på mig och rakt in och ser det jag knappt vet om. Det hittar han.

Han som känner mig så väl att jag knappt behöver säga ord innan han redan förstått.

Vet hur han ska lägga sin hand på min och hur han ska stryka mitt hår ur mitt ansiktet.

Så att jag alltid känner en helhet. Och den där känslan varje morgon när jag vaknar - tacksamhet för att jag får ännu en helt ny dag med honom....

Att vara med honom är som sockerdricka för själen.

Vi tog in på pensionat och låg på bryggan å åt chips.
Hörde bandet soundchecka inför kvällen och vi såg bastubadare som hoppade i havet.

Varje år gör vi den resan och varje år blir jag lika kär igen.

Tack för att du finns min fina J.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar