söndag 30 september 2012

Tjejklassikern avklarad!

Nu är vi klara mamma och jag!
Vi har vår klassiker.

Det började vid nyår. Jag frågade mamma om vi skulle göra klassikern ihop. Först sa hon bara: Oj!?

Dagen efter hade hon anmält oss till första loppet!

Sen har vi peppat varandra att träna under året. Å varje lopp har inneburit att vi haft en helg ihop någonstans i landet.

Vi har ätit gott, skrattat, flamsat, ja umgåtts och slitit i svett ihop. Pratat, pratat å pratat! Så mysigt.

Så även denna sista helg. Vi gick i Gamla stan och laddade med bakelser och gick sen å åt på Restaurang Sjögräs. En jättefin restaurang på Timmermansgatan 24. Nära Maria Torget.

Sen sprang vi Lidingö tjejlopp idag som alltså var det sista loppet i vår klassiker! Mamma har varit sjuk så hon skulle gå...men hon kunde inte hålla sig så hon sprang allt ändå tokan!

Jag kan mycket väl tänka mig att göra om loppet. Det var så härligt att springa i skogen!

Vi sitter i bilen på väg hem från Stockholm och jag ska med till Värmland och göra ansiktsbehandling imorgon. Fick det i present förra året och vad passar väl bättre än att göra en sån nu efter att ha klarat en klassiker?!

Heja mig och mamma måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar