lördag 22 december 2012

I väntan på

Dan före dan före doppare dan.
Vi väntar på jul och vi väntar på att lille H:s feber ska gå ner. Hög feber i en vecka.

Vi ska åka mot skogarna i Värmland och hoppas vi kommer iväg imorgon.

Ligger med tofflorna på i soffan och lyssnar på suset och knastret från kaminen.

Funderar på 2013 och jag tror det blir mitt år.

Men på vilket sätt vet jag inte än. Brukar skriva ner några mål på olika områden efter varje nyårsafton.

Sen kan jag gå tillbaka och kolla om det blev som jag ville. Ofta blir det inte som jag tänkt. Jo en del men inte allt. Och det är bra ändå.

Hur gör du? Skriver du ner vad du vill ska inträffa inför varje år? Sätter upp lite mål? Kollar av vad du känner där inne. Är jag på rätt väg? Eller ska jag vända riktning?

Önskar dig ett sådant år. Ett år som fylls av saker som du vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar